Melike

Ansızın gelen ağlamalarım peşimi bırakmıyordu. Çocukluktan değil, yarım kalmaktandı hepsi ve sırf bir gün yeniden yarım kalırım diye herkesten kaçıyordum.
Sayfa 56
Reklam
Sarıldım. O da sarıldı. sarıldık. İki kişinin yapabileceği en güzel eylemdi.
Sayfa 50
Olacak şeyler bir şekilde oluyordu, olmayacak olduğunda ise hayat kendi engelini kendisi koyuyordu.
Sayfa 45
Zaten bütün hikayeler benzer şekilde başlar. Biri gelip kalbini hatırlatır ve sen ona karşı koyamazsın.
Sayfa 39
Onu tanımadan sevmeye başlamıştım. Zaten hep böyle sevmez miyiz? İnsanın tek isteği sevdiği kişiyle her tanıştığında yeniden sevmektir. Yeni öğrendiği huylarını, zamanın değiştirdiği davranışlarını ve hayatı karşılayışını... Her şeyini yeniden sevmek. Birini gerçekten sevmek benim için buydu
Sayfa 38
Reklam