Ansızın gelen ağlamalarım peşimi bırakmıyordu. Çocukluktan değil, yarım kalmaktandı hepsi ve sırf bir gün yeniden yarım kalırım diye herkesten kaçıyordum.
Onu tanımadan sevmeye başlamıştım. Zaten hep böyle sevmez miyiz? İnsanın tek isteği sevdiği kişiyle her tanıştığında yeniden sevmektir. Yeni öğrendiği huylarını, zamanın değiştirdiği davranışlarını ve hayatı karşılayışını... Her şeyini yeniden sevmek. Birini gerçekten sevmek benim için buydu