lky

lky
@levent1155
"Ben sadece çocukluğumda hiçbir şey düşünmeden erken uyuduğum geceleri özlüyorum."
Reklam
"Acıların çoğu, beklentilerin fazlalığındandır." İbn Hazm
"Hiç kimse görmek istemeyenden daha kör olamaz."
Biriyle uzun uzun tartışmak yerine "tamam haklısın" deyip geçmek daha mantıklı gelemeye başladı.Franz Kafka'nın da dediği gibi:"Artık bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim."