Hiç kimse hiç kimseyi gerçekten anlamayacak. Bunu bilmek ürkütüyor insanı. Yalnızlık damarlarımızdaki kanda yazılı, DNA'mızda kodlanmış ve bilincimizin karanlık odalarında bizimle yaşıyor.. Herkesin bu noktaya geleceği bir an var; eş dost aile, gerçekten yalnız olduğunu anlayacağı bir an.. Çoğu insan ölmek üzereyken, o deliğe tek başına gireceğini görünce farkediyor bunu; bazılarımız ise daha şansızız, bu dünyadaki 'tekbaşınalığımız' ilk gençliğimizden itibaren sıkıyor boğazımızı..
Hangisi daha muteber ?