Yazarın ilk kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. Bu yüzden büyük hevesle alıp okumaya başladım. Ancak ne yazık ki umduğumu bulamadım. Kitap kolay okunsa da ağır ilerliyor. Bazı karakterleri, örneğin Fred'i pek gerçekçi bulmadım. Bir de önceki kitabıyla bağlantı kurma çabası, Theo'yu hikayenin içine katması bana biraz zorlama geldi. Genelde sonraki kitaplarda kalitenin artması beklenirken bu sefer ilk kitabı aratan bir ikinci kitap olmuş.