Yazarın paravan adlı kitabından sonra okuduğum ikinci kitabı ve ilk kitaba göre daha derli toplu buldum.Yazar olay örgüsü, heyecan ve sürükleyicilik konusunda başarılı ancak karakterleri yansıtma konusunda sorun var.Karakterlerin iç dünyası ve birbirleriyle olan ilişkileri soyut ve inandırıcılıktan uzak olsa da heyecan dolu olay örgüsü sayesinde hızlıca okunuyor.
Türünün sıradan örneklerinden bir kitap. Bir de çok sayıda karakter ve İspanyolca isimler olunca konsantre olamadım ve maalesef bırakmak zorunda kaldım.