"Bu adamdan uzak durmam gerekiyordu. Aramızdaki bu kimyadan iyi bir şey çıkmazdı. Patlayıcı ve bağımlılık yapıcı bir kimyaydı ama nefret ve güvensizlikle işlenmişti. O her zaman kazanmıştı ve bu çekimi daha fazla kurcalarsam sonunda galip geleceğini biliyordum."
"Üzgünüm," diye fısıldadım. "Benimle tanıştığın için, seni bu dünyayla tanıştırdığım için üzgünüm. Antonio'yla tanıştırdığım için..." Sesim kısıldı. Yanağımdan akan bir damla yaşı sildim. "Çok üzgünüm."