lika

lika
@likaa
İ𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚊𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚕𝚗ı𝚣𝚍ı 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗.. ~𝕶üçü𝖐 𝕻𝖗𝖊𝖓𝖘~ Öldüm :) Kardeşimmm lotos05 Olmazsan olmaz günel
Her insan dağ değildir, yaslanma.
Reklam
Herkesin herşeyi anlamasını beklemeyin.. Yorulursunuz
Üzüldüğüm kadar ağlayamadım hiçbir zaman.. yutkundum sadece...
Duygusallık bana verilmiş en büyük ceza..
Unutan, iyileşir.
Reklam