lika

lika
@likaa
İ𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚊𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚕𝚗ı𝚣𝚍ı 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗.. ~𝕶üçü𝖐 𝕻𝖗𝖊𝖓𝖘~ Öldüm :) Kardeşimmm lotos05 Olmazsan olmaz günel
Kendime hep şey diyorum ne bekliyodun ki..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutlaka bir gün..
Bir gün gerçekler hayallerden daha güzel olacak..
Bitti dediğin yerde başlar hikayen..
Üzüldüğünü anlamayan, seni mutlu edemez.
Her şeyin farkındayım ve bu çok ağır geliyor...