lika

lika
@likaa
İ𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚊𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚕𝚗ı𝚣𝚍ı 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗.. ~𝕶üçü𝖐 𝕻𝖗𝖊𝖓𝖘~ Öldüm :) Kardeşimmm lotos05 Olmazsan olmaz günel
Bir sözüne bağlıydı her şey.. Belki de her şey daha farklı ola bilirdi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gece daha yorgun, her sabah daha kırgın..
Hissettiğim; çaresizlik..
Korkular ve ego İnsanı hep mahv eder
UTAN
Benim gibi dürüst olamadın Nerdeydi cesaretin?