Bizim var ya, yazımızı kışa çevirdiler. Ellerimizle büyüttüğümüz çiçekleri ayaklarıyla çiğnediler. Bizim hayatımızın bestesini, en acı makamıyla çaldılar.Bizi uçurumun kenarına getirip, neden düştün diye kızdılar. Bize hayatı zindan ettiler. bizim var ya umudumuzu öldürdüler...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
tesadüfen geçip gitmişim gibi davranıyorsun hayatından. oradaydım, en zor geceni düşün, yanındaydım. hani içinde ağlamalar dolup taşmıştı yutkunamamıştın, oradaydım, omuzumdaydın. hani bir tren geçmişti kimsesizliğinin üzerinden, unuttun mu, n’olur hatırla, oradaydım, içindeydim o trenin.
göğsümü yumrukladım defalarca yutkunmak, ağlamak için ama ağlayamadım o gece. ben, senin yokuşlarında son sürat sana doğru koşarken vuruldum, adım dahi atmadın, dönüp bir kere bakmadın. bir çiçek, cehennemde de çiçekti, darılmadım.
beni, birçok kere vurdular çok kez düştüm, ama beni düşüren şeyin senin çelmen oluşunu hazmedemedim. gırtlağımdaki o cümleyi yuttum.
anlaşılmadığını gördüğü yerin kıyısından eve döner insan hep.