B!ood ツ

B!ood ツ
@lilpeep
La luz de tus ojos nunca se apagará :)
Lise
`♪
20 Temmuz 2005
42 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Küsüp de çocuk gibi engelleyen insanlar hep sinirimi bozmuştur. Beter olun, umrumda bile olmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bana beni sevmeyecek biri lazım amk, bırakıp gidecek değil..
"Çok canın acıyacak, Zezé." "Zaten çok acıyor."
Uyuyalımm. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."