Sebi

Sebi
Ben dunyadan ziyade kafamin icinde yasayan bi insanim. S.A
"Her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur" Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bende hic tukenmez bir hayat vardi, kirlara yayilan ilkbahar gibi:)
dunyadan ziyade kafasinin icinde yasayanlar onlayn
"Kaderinse dünya küçüktür, ama kaderin değilse, çıkmaz sokakta bile karşılaşamazsın"