liya

liya
@liya11
IN ME OMNİS SPES EST MİHİ.
Öğrenci
lise
Gaziantep
29 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Sen bana yüzlerce kez iyi ki varsın dedikten sonra yokmuşum gibi davrandın...
Reklam
Gözlerine baktım beni görmedin bile ...
Durup dururken dolan gözlerim , titreyen sesim , başımı öne eğişim , kimseyle konuşmak istemeyişim . Bu defa çok sağlam tükendim .
Bakıştık ama barışmadık...
Keşke hiç beraber olmasaydık desem, O güzel günlere yazık olacak. İyi ki yaşandı desem, Bu acıları nereye sığdıracağız?
Reklam