Nazlı vançin

Nazlı vançin
@lllnazlimu
English teacher
Sakin ol iyileşeceksin az kaldı tüm acıların geçecek . Neden peki nasıl ? Beden toprağa girince iyileşirsin madam .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olmayacak şeyler için üzülmek yerine olacak olan şeyler için mutluluklar dilerim .
Sakin olun hayat devam ediyor .
Sakin olmayı öğrendiğimizde iyi gitmeyecek bir şey yok .