dt

dt
@lsaturn
ne kadar oldu olmayalı ?
"Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulayan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey."
Sayfa 191·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bilmem, henüz alışamadım.İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
Sayfa 74·Kitabı okudu
1000Kitap

dt

, 1000Kitap'a katıldı.