ömür yalçıner

ömür yalçıner
@lucas
Antalya
İstanbul, 24 Şubat
22 okur puanı
Mart 2015 tarihinde katıldı
Ayrılığın en çok acıtan yani; onun yüzünden kaybettiğin insanlara yeniden muhtaç kalmandır.' Michel Foucault
Reklam
Ne şairdim..... Ne adam akıllı bir aşık oldum. Acının omurgasıyım ben, Bu yazdıklarım şiir değil, İç kanamalarım. Ne zaman.... Adımı anmaya kalksa aşk, Dili sürçtü, Unutuldum.... ~Seçil Oğuz
İç içe geçen yaşamlar vardır. El-örgüleri gibi. Bu örülen giysi sizin sırtınızda da olabilir, karşınızdaki bir insanın sırtında da. Renk renk motifler. Ya da düz Hangi motif nerde başlıyor, nerde bitiyor çıkaramadığınız. Ama bir yerinden çekip koparmaya bakın. Örgü sökülür, eğer sararsanız adına ÇİLE denilen bir yumağı oluşturur. Çocukluğundan ölümüne değin... Tezer Özlü....
Bütün ömrümüz, uçurum dibindeki minik bir dala tutunmakla geçer. Bu umuttur... Bazen bir el gelir, elinizi uzatırsınız, sizi aşağıya iter. Bu dost sandıklarınızdır. Bazen bir el gelir, sizi yanında istediği için elini uzatır. Bu Aşktır. Bazen bir el gelir, aşağıya düşeceğini bile bile size elini gözünü kırpmadan uzatır. Bu sevgidir. Bu eli tutun, hiç bırakmadan... Olcay Derecik
Herhangi biri elimden tutsun diye beklemiyorum ve yollara da küsmedim... Koynumda sakladığım hüzünlerle sarılacağım biri var benim. Ölümsüzlüğün çaresini bulmuş gibi ciddi, önemli, hasretle sarılacağım biri var. Halis Karabenli...
Reklam