Hani çok güzel bir arka bahçesi vardır içimizdeki çoçuğun.. Masmavi
kocaman bir güneşi,Beyaz bulutları ve de Gökkuşağını fazlasıyla hakediyordur...
Bu çoçuk yüreğinizin grilerini silmekle meşguldür herdefasında....
Ve birden bağırır o çoçuk
İçinden deniz geçen kentden gri kente selamlar..!!! günaydınlar.!!
Sevgiyle:))
ayşe çelebi (asi ve mavi)