“Tek başıma yürümeyi, kahve içmeyi, alışveriş yapmayı çok seviyorum. Evde yalnız kalmayı, kendimle vakit geçirmeyi, kitap okumayı, dizi izlemeyi, bir şeyler yazmak için masa başına oturmayı çok seviyorum. Birine dost demem için yalnızlığımdan daha iyi anlaşmam lazım."