mine

sadece çocukken güler insan,digerleri palavra çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil acılara gülmeyi öğrenir aslında..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sen sen ol hiç-bir zaman hiç kimse için ben onu çok iyi tanıyorum deme yanılırsın..😏
kürtçe şarkılar gibiyim anlamım çok ama anlayanım yok...
sen hiç koskoca bir şehre küstün mü..?üstelik hiç bir suçu yokken...💔sırf o yok diye...💔
büyüyünce geçer dedikleri şey "'mutlulukmuş.;"