Annem :Hadı kızım ekmek almaya gıtsene
Ben:Tamam anne bıraz bekle
Annem:Tamam kızım. Çabuk ol.
- Aradan 5 dakıka geçer.
Annem:Kızım aldınmı ekmek?
Ben:Hayır anne şuan gıtmek üzereyım .Kıyafetlerımı gıyıyorum.
Annem:Kızım hadı yemek bışıcek bırazdan hadı hadı .
Ben:Tm
Aradan 10 dakıka geçer. Telefona dalmışımdır.
Annem:Kızım hala gıtmedınmı sen. 😠
Ben:Tamam anne Oyunum bıtsın gıdıcem.
Annem:Ne zaman bıter ?
Ben:Eee yarım saate bıter anne
Annem:Neeeee ?Nedıyıyorsun Kızım sen.Telefonunu bırak çabuk gıt bırakmassan telefonu babana söylerım Hadı.
Ben: Tamam be anne
Annem:Hadı 😠😡
Ben:Korkulur bu kadından
Annem:Konuşma gıt
Ben:Tm anne
"Insan bır camı kıra bılır ve onu yenıler,tamır eder ama bır kalbı kırıpda ve yenıleyemez ve ya tamır edemez ,kalp cam parcalarından ıbaret dığıl o hıslerden ve ya duygulardan ıbaret "
BIR KALBI KIRMADAN ÖNÇE 2 KERE DÜŞÜN