Hayır biliyordum,ben farklıydım. Benim farklılığım için savaşan birini yalnız bırakmayacaktım. Kendi doğrusunu dinleyen birini suçlayamazdım. Sıra kendi doğrumu dinlemekte.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyanın varoluşundan beri insanlar inandıkları şey uğruna savaşmıştı. Kimin inandığı doğruydu? Kime göre doğruydu ve yanlıştı? Kimin doğrularına göre yaşıyorduk? İnsanların kendi doğrularının olması yanlış mıydı? Yoksa başkalarının doğrularına göre mi yaşayanlar yanlıştı?