"Bir şeye sahip olmak,geçmişte bile olsa,hiç olmamasından iyidir."
"Anıların bizi ayakta tutmaya yeteceğini mi düşünüyorsun peki?" diye sordu. "Karanlık günlerde?"
Karanlık günlerim olmuştu. Hatta çoğuna ben sebep olmuştum. Bir daha mutlu olamayacaksan,mutlu anıların sana yeter miydi? Öyle olmasını umuyordum.