Dürüst olmayan,inkarla ve duygusal olarak hor görülmeyle dolu bir hayatı geri dönemeyecek kadar çok çalıştın ve uzun bir yol kat ettin. Sana iyi davranan,çok daha iyi davranan birini hak ediyorsun.
"Sevilmemenin acısını"nın nasıl bütün bilincime yayıldığını,geçmişimin,şimdimin ve geleceğimin hikayesi olduğunu gösteriyordu bana. Mesele sadece Kathy ile ilgili değildi;babam ve çocukluğumda yaşadığım terk edilmişlik hissiyle ilgiliydi. Sahip olamadığım her şeyle ve kalbimde bir yerde,hiçbir zaman sahip olamayacağımı bildiklerimle ilgili kederdi bu.
Aşk hakkında. Bazen nasıl bir aşkı havai fişekle karıştırdığımız hakkında. Drama ve işlevsizlik hakkında... Gerçek aşk çok sessizdir,sakindir. Yüksek drama tarafından bakıldığında sıkıcıdır. Aşk derindir,sakindir ve devamlıdır. Bence sen Kathy'e sevgi veriyorsun. Kelimenin tam anlamıyla. Onun sana sevgi verip veremiyor olması başka bir soru.