mâi.

mâi.
@mahivals
В этом мире было так много бродяг.
@mahivals·
·
sabitlendi
gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım.
Reklam
Çünkü hiçbir derde deva değil gösterdiğim çaba.
Koşmak zorundasın, devrilen atı vururlar.
yarınlar var, yürünür belki çok dağılmazsak.
Geçen gün sana verdiğim değeri arkada bıraktığım boşluğun büyüklüğüne bakarak hatırladım. Bi' kitaplığının yerinden çok zor hareket ettiğini, o saçma kilimin her zaman ortada ve çapraz durması gerektiğini, hava yağmurlu olsa bile ısrarla o çok sevdiğin spor ayakkabıları giydiğini, 1926'yı, yemek yaparken Serdar Ortaç dinlediğini hatırladım. Ve şimdi o koca boşluğa tek bir cümle sığdırıyorum; "Yüreğinden yaralı bizim hikayemiz"
Reklam