Yazacak pek bir şeyim yok aslında Hiç kimseye bahsetmedim olanları
İçimde kalanları bırak böyle kalsın Sonunda o gün gelir biter hasret
Ve tabii kavuşuruz yalanları
Anlamıyorum İnsanları
Her Birinde Ayrı Maske
Aslında Aynı Derde İçiyoruz da
Bahseden Yok Doldum İyice
Ben Nasıl Anlatayım Olanları
Kimselere Konuşmadan
Biter miydi Bu Dert Sence?