İzi kalır yollardan geçenlerin.
Her meyvenin tadı.
Tatmadığımız meyveye benzer bazı duygular.
Yaşamamışsak bilmeyiz.
Zannederiz ancak.
Kimisi dediğiyle kimisi yazdığıyla kimiyse yaşadığıyla tat katar, anlam yükler o tatmadığı meyveye ve hayata.
Öylece kalır bu.
Ta ki tadana kadar...