“Karşıma çıkmanı isterdim iki tren biletiyle. Nereye gidiyoruz diye sormazdım sana ve inan mevsimlerin önemi olmazdı. Kış olsa üşümezdim, yazın sıcağından şikayet etmezdim. Trenden hiç bilmediğimiz bir istasyonda inelim desen, inerdim. Bu yolun sonu mutlulukmuş; hadi koşalım desen, yorulsam bile koşardım sana dinlenelim demezdim”…