42

Fakat yoluma çıkan engeller, başkalarının saadetini düşünmek endişesi, beni hayatta, nasipsiz ve ümitsiz bırakmıştı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdiye kadar herkesten gizlediğim zehirli gözyaşlarımı kalbime akıtmaya öyle alışmıştım ki...
Sayfa 113·Kitabı okudu
Ne tuhaf. Mümkün olmayan bir şeyin hayalinden de insan bazen zevk duyabiliyormuş.
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Doktorların kalbi nasırlaşmış zannedilir ve öyle de olmalıdır." "Zavallı doktorları herkes böyle tanır ve çokları böyle ister. Halbuki bizim de insan olduğumuzu, bir kalp taşıdığımızı, ıstırap, merhamet gibi duygulardan bizim de nasibimiz olduğunu kabul etmek gerekir."
Sayfa 58·Kitabı okudu
Artık anlıyorum ki, mücadele benim için kadermiş. Silahım ve müdafaa vasıtam da ancak tahammül, feragat ve irademdir.
Sayfa 53·Kitabı okudu