"Doktorların kalbi nasırlaşmış zannedilir ve öyle de olmalıdır."
"Zavallı doktorları herkes böyle tanır ve çokları böyle ister. Halbuki bizim de insan olduğumuzu, bir kalp taşıdığımızı, ıstırap, merhamet gibi duygulardan bizim de nasibimiz olduğunu kabul etmek gerekir."