Seninle ne zaman konuştuysam karşılık vermedin.
Birbirimizi sevmediğimize göre,
Beni yok saydığın için seni suçlayamam.
Belkide yanlış kişiye konuşuyorum.
Duyuyormusun?
Bir lisanı anlayabiliyor musun,yoksa tek anladığın günahlar mı?
Ne aşağıda teselli var ne yukarıda,bir tek biz varız, küçük,kimsesiz,çabalayan
birbirleriyle savaşan bizler.
Kendime dua ediyorum kendim için.
-Houseofcards