araplar biz Türklerin kardeşi değildir.
Başımızda ki gericilerin bizlere empoze ettiği algı.
demografik,kültür, akıl ve zeka olarak,
Maymundan farksızdırlar beyin gelişimi olarak.
Böyle bir çoğunluğu seçenlerde bilgisiz kolay kandırılan okumamış halktır.Demokrasi bu ülkede insanlar gelişene kadar tamamen zarardır.
Ekonomik, demografi, antisemitizm, milliyetçilik.
Tekrardan gündemimizden uzun süre gitmemeli
Bizler Türkiye deki bütün,siyasal islamcı,gerici arapların,afganların,yabancılar ve dünyayı ele geçirmiş Yahudi sermayesinin, tek torbaya koyulup atılması fikrindeyiz.
Literatürümüz seküler,özgürlük,ekonomik refah dolu yaşam.