Hiç bir ekonomik ülkeyi kalkındırma adına işe yaramayan,sözde iktidarın vaazcısı konumunda ki
Diyanet kapatılmalı. Birde utanmadan içilen bira, şarap, sigara vs vergileriyle aldığı maaşla kendini cennetlik sayıyor. Diyanet ve imam hatipler,
bu ülkenin akıldan yoksun çukurlarıdır.Hükümet de er ya da geç ileride aydın kesim ve gençlik geliştikce. Bağnaz rejim Boğulmaya mahkümdurlar.Çünkü Atatürk' ün dediği gibi ben size yukarıdan gelindiği iddia edilen hiç bir ayet,dogma bırakmıyorum. sadece bilim ve fen yeterlidir.
-'Hurafeleri, çürütüp medeniyeti geliştireceğimiz refah dolu yılları ümit ediyoruz.