Eski bir hikayeden geldim sana.
Kusura bakma,
Üstüm başım mutsuzluk içinde.
Görmüyor musun?
Güzel olan her şeye
Biraz eksiğim.
Al beni,
Seninle tamamla...
NASIL OLUR DA birbirimize böylesine uzakken, aklım sana bu kadar yakın? Nasıl olur da, seninle görüşmezken bile seni görebiliyorum? Demek ki sevmenin koşulu birini sadece hayatımızda değil, önce aklımızın sessiz odasında ağırlamamış.