Ama en azından kendi kendinin efendisi,kendi kendini besliyor.sadaka dinlenmek istemiyor, üstelik kurulmuş bir makineymiş gibi, insanları neşelendirmek için durmadan emek veriyor.
Bedbahtlık aslında bulaşıcı bir hastalıktır, bu yüzden biz yoksul ve bedbaht insanlar daha fazla yoksulluk ve bedbaht bulaştırmamak için birbirimizden uzak durmalıyız.