“Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar? Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.”
“ Ben de bu yüzden ağlıyordum işte,” dedi Veronika. “ O hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum. İçimde başka ,sevebileceğim Veronika’lar olduğunu bilmiyordum.”
“Yaşamı boyunca pek çok kez farketmişti Veronika, tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi ,ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.”