Sevcan

Sevcan
@mavi_10

Sevcan

, bir kitabı yarım bıraktı
Sinan Yağmur
8.7/10 · 2.924 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinize atmayın, içinizden atın..
Bir kitapta söyle diyordu; “Kuşlar yemek yerken ürkmesin diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir..”
Ragaib kandilimiz mübarek olsun الله teala istifade etmeyi nasip etsin