Siz hiç sevdiğiniz birinin göz göre göre yok oluşunu izlediniz mi? Ben gördüm. İnsanın için acıya acıya o kişinin nasıl bir yok oluşunu görmek içinizi dağlar ama siz ondan uzak durmak zorunda kalırsınız. Hayat bazı zorluklarını da böyle gösteriyor demek ki insanlara.. Değiştiğini, vicdanının yok olduğunu, insanlığını kaybedişini görmek.. Bu dünyanın zor olan hali..