kimimiz yalnız ve mutsuzz, kimisi de o kadar şanslı ki hem hayatta hem aşkta inanamazsınn, kimsede yok bu şans dedirtir insana o derece, arabası vardır kendine ait duzeni vardır işi vardır kariyerinde yukselmistir bide kendini seven kendisine sadık bir partner ohh miss dunya onlara tatlı valla, baba parası yiyerek bi yerlere gelenler de şanslı tabii onları da saymazsak olmaz şimdi, adaletin batsın dunya
*mypost*