"Olur bazen öyle, kanadın olur uçasın gelmez."
~Bazı anlar, bazı zamanlar, bazı yıllar uçasın gelmez. Ama bu hissi uzun süre yüreğinde ve bedeninde taşıma. Çünkü çok ağır gelir. Zaman ilerledikçe bu his sana yük olur. Ve yaşayan bir ölüye dönüştürür seni. Buna izin verme. Bu hissin seni ele geçirmesine izinsiz verme. Sakın vazgeçme. Her yeni gün sana umut olsun. Her gündoğumu sana örnek olsun. Güneşle birlikte sen de yeniden doğ. İçindeki doğuşu başlat. İçini uyandır. Uyan. Ve yeniden doğuşu başlat. Çünkü bütün uyuyanları uyandırmaya bir tek uyanık yeter.~
(Anlık karalamalar/ 08.10.24)