Mcht

Mcht
@mchd1
Karanliktaysaniz yeni doğacak güneşi umutla bekleyiniz.
Reklam
Hayır'a verilecek tek yanıt Evet'tir.
Işığın yettiği yere alev taşımayalım.
Bazı şeylerin unutulması, yeni şeylerin öğrenilmesi koşuluyla gereklidir.
Her şeyi anlamıyoruz ama hiçbir şeyi de küçümsemiyoruz.
Reklam