Ve... Ne yazık ki her kadın, babasını kaybettiği yaşta kalır, daha fazla büyüyemez. Bazısı hep on beşinde kalır, bazı hep otuzunda.
Çünkü çoğu kadın sevdiği adamdan, en az babasının kendisine beslediği kadar bir aşk besler.
İlişkilerde asıl sorun nedir biliyor musunuz?
"Gölgesinden nasiplenemeyeceğini bilsen de o ağacın tohumunu ekebilmek."
Diğer türlüsü hep çıkar ilişkisi, menfaat.