Yaşamak, sürekli bir ilişki içinde olmaktır, o yüzden hadi o tecrit ve hüküm kabuğuna sıyrıl ve söylenen şeyle DOĞRUDAN bir ilişki kur. Senin onaylaman peşinde olmadığımı ve seni etkilemeye çalışmadığımı aklından çıkarma. Yani "Bu, budur" ya da "Şu, şudur" gibi bir karara varma. Şu andan itibaren her şeyi kendi başına sorgulamayı öğrenirsen bana yeter de artar.