Mefi

Tek taraflı çabalamaktan yoruldum istiyorum ki sensiz bir günüm geçmesin.
Reklam
Ben bir şarkıyı çokça dinler bir resme çok kere bakar bir şey hakkında öylece yazarım. Ama dinlemekten, bakmaktan, yazmaktan sıkıldığım zamanlar olur. İşte hepsinin verdiği hazzı duyduğum ve tek sıkılmadığım Sensin, Seni dinlemek Sana bakmak Seni yazmak Seni okumak paha biçilmez.
Soyadım adına çok yakışır. Yanım yanına alışık...
Bir kimse olumlu olumsuz her şeye rağmen senden kopmuyorsa. Seni seviyordur.
Sevgimi gösteremiyorum lafına hiç inanmıyorum insan birini gerçekten sevince içinde tutamıyor.
Reklam