Ben bir şarkıyı çokça dinler
bir resme çok kere bakar
bir şey hakkında öylece yazarım.
Ama dinlemekten, bakmaktan, yazmaktan sıkıldığım zamanlar olur. İşte hepsinin verdiği hazzı duyduğum ve tek sıkılmadığım Sensin, Seni dinlemek Sana bakmak Seni yazmak Seni okumak paha biçilmez.