Mehtap Aydın

Mehtap Aydın
@mehtaydn
Mutsuzluk yağ gibi üste çıkarken mutluluk dibe çöküyor…
Sayfa 75·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir süre onunla mutluydunuz. Onu özlüyor olmanız tuhaf değil bence.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Başkalarının düşüncelerine fazla önem veriyorsunuz.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Zor zamanlar geçirdiğimizde dünyanın en zor şeyini yaşıyormuşsunuz gibi hissetmek çok doğal. Bu şekilde hissetmek bencilce de değil.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Ben daima kendi başıma olmak istemiş ama aynı zamanda yalnız olmaktan nefret etmişimdir.
Sayfa 23·Kitabı okudu