tuğba️

tuğba️
@melankolikbirisii
zaman,izimizi siler.
•hukuk
Kocaeli
Kocaeli, 1 Ocak 2002
76 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
“hayatımda ilk defa,kendimi her şeyin geçeceğine ikna edemiyorum.”
Reklam
Hasta değilim,hasta olsam iyileşirdim. Uykum var gibi de yok gibi de. Yorgun olsam dinlenirim,geçer. Neyim var bilmiyorum ama eskisi gibi değilim.
Güzel günler çabuk geçer, İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi..
hayat bazen dünyanın en güzel çiçeği olarak açsan da,asla çiçek sevmeyenlere denk gelmek gibi hissettirir..
Hatalarım çok oldu ama ayıbım hiç olmadı. Benden giden çok oldu ama kayıbım hiç olmadı.
Reklam