Vazgeçmek, her zaman, birini terk etmek veya bir şeyden el çekmek anlamına gelmez. Öyle anlar vardır ki vazgeçmek kurtulmaktır. Onsuz yapamam sandığın her neyse senin bir parçan mı yoksa hayatını karartan bir engel mi bunu ondan kurtulmadan anlayamazsın. Bazı kararlar cesaret ister. Ve bazı kararlar da an meselesidir. Biraz sancılı bir süreç belki ama sonrası kendini bulabilme meselesidir.
İlişkilerde asıl sorun nedir biliyor musunuz? "Gölgesinden nasiplenemeyeceğini bilsen de o ağacın tohumuna ekebilmek."
Diğer türlüsü hep çıkar ilişkisi, menfaat..