"Onu özlersin değil mi?"
Nasıl özlemezdim? Bana bunca şeyi hissettiren adamı nasıl özlemezdim? Adı geçince kalbim sıkışmaz mıydı? Rüyalarıma girince uykularımı çalmaz mıydı hiç?
"Özlerim" dedim..
"Öyle bir şeysin ki," diye fısıldadı acı çekercesine. "Tüm kötü gecelerin sonunda doğan güneş gibi. Güneşin feryat figan ettiği günün ardından ruhuma vuran ay ışığı gibi."