gıcık prenses

gıcık prenses
@melo_12
@irm4k.xq007 İnsta takip pls..
+" numaran bende olsaydı seni '1881' diye kaydederdim." "Çünkü atatürk ün gelişi kadar güzel sin.." -"Atatürk ün gelişi kadar güzelsem.." -"Gidişi kadar da can yakarım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi geceler ♡♡♡
Keşke sevmeseydim. Keşke sevseydin..
O kadar güzel gülüyorduki Sevmesem ziyan olcaktı...