gıcık prenses

gıcık prenses
@melo_12
@irm4k.xq007 İnsta takip pls..
+" numaran bende olsaydı seni '1881' diye kaydederdim." "Çünkü atatürk ün gelişi kadar güzel sin.." -"Atatürk ün gelişi kadar güzelsem.." -"Gidişi kadar da can yakarım..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi geceler ♡♡♡
Keşke sevmeseydim. Keşke sevseydin..
O kadar güzel gülüyorduki Sevmesem ziyan olcaktı...