Selam arkadaşlar bir yazı yazacağım ve lütfen üşenipte okumamazlık yapmayın sizlerden bir şey isteyeceğim çok kısa zamanda birini tanıdım ama o kişi benim kalbimde yer edindi kendine o kişi hasta sizden istediğim tek şey lütfen eğer bu yazıyı okuyorsanız onun için dua etmenizi istiyorum çok bir şey istemiyorum sadece dualarınızı istiyorum bu dünya gelip geçici birini dua etmeniz emin olun sizin zamanınızı çalamaz eyer dua etmiyorsanız bile lütfen kotu yorumlar yazmayın emin olun sizin ettiğiniz o dualar bir gün sizede edilir şimdiden eden ve etmeyenler için teşekkürler zamanınızı çaldığım için kusura bakmayın 😌😔😞😣