Daima ileriye bakıyorum, olduğum yerden asla memnun deilim, sürekli ilerlemek ve bişeyler yapma ihtiyacı hissediyorum, stresimin en büyük sebebi bu. Kalıbıma asla sığamıyorum. Stres faktörü benim asıl iteleleyici gücüm farkındayım ama ne yaparsam yapayım sanki aynı nokta etrafında dönüp duruyorum. Bu stresimi iki katına çıkarıyor. Verdiğin bütün çabaya rağmen ilerleyememk korkunç bir şey