melehat durmaz

İnsan çelişkili ve ironik bir varlıktır. İnsanların ne dediğinden çok, ne yaptığına bakmak gerek..
Reklam
Daima ileriye bakıyorum, olduğum yerden asla memnun deilim, sürekli ilerlemek ve bişeyler yapma ihtiyacı hissediyorum, stresimin en büyük sebebi bu. Kalıbıma asla sığamıyorum. Stres faktörü benim asıl iteleleyici gücüm farkındayım ama ne yaparsam yapayım sanki aynı nokta etrafında dönüp duruyorum. Bu stresimi iki katına çıkarıyor. Verdiğin bütün çabaya rağmen ilerleyememk korkunç bir şey
“Bir baharı hak ettim, hiç kimseye hiçbir şey borçlu değilim.” Virginia Woolf
Sevgi, özgürlüktür. Sevgi, egoyu yıkan tek eylemdir