20 yıl önce okuduğum bir cezaevi dosyasından bir satır aklıma geliyor.
Bir mahkum, muhabbet kuşunun kanatlarını kesmiş. Çok seviyormuş, uçup gitmesinmiş.
Babası da -ve muhtemelen annesi de- güzel Mehmet'in kanatlarını kesmiş.
Sorsan "sevgiden" bile diyebileceklerini sanmıyorum.
Belki de Mehmet haklıdır. "İnsan babasına bile güvenmemeli."